motsatser dras till varandra,

Det sägs ju att motsatser dras till varandra, och jag är nog beredd på att skriva under på det. Min kärlek har en stor passion här i livet - fotboll.
- och jag har förklarat att jag under hela mitt liv sett max 3 matcher, varav en tillsammans med pappa som hurrade vid varje repris då han trodde det blev mål igen...

Och jag kan säga så mycket som att fotboll och i princip allt som rör sig kring ämnet sport går bara förbi mig, jag kan liksom få ryck i kroppen för att det är så tråkigt. Dessutom har jag aldrig någonsin ägnat mig åt någon form av sport. Jag har mer läst, tyckt om att laga/äta saker och ägnat mig åt sånt.



Men jag ser faktiskt jäkligt positivt på det hela. Det kan ju aldrig vara försent att lära sig något nytt här i livet? Och vem vet, jag kanske tom tycker om det? Eller jag kanske kan mer om sport och bollar än vad jag tror? Eller jag kanske iaf lyckas hålla mig vaken i första matchen.
0 kommentarer