någon som vill ha mitt gamla ragg?

Jag tänkte faktiskt ta och skänka bort honom här på bloggen. För jag tycker han är allmänt värdelös, jag har världens finaste flickvän och han är så jävla sämst. Dock har jag inte hans nr, men nästa gång han ringer kan jag säga att jag håller på att byta och bara ge den person som vill ha honoms nummer!


Q - Heeeej gumman! Hur mår du? Jag har ju försökt ringa dig! Flera gånger!
C - Mm, hejsan! Jag har varit utomlands.
bla bla bla bla
Q - Och när ska vi ses härnäst då?
C - Asså det ska vi inte. Jag har skaffat flickvän.
Q - Eeeeh va?!
C - Jo jag har skaffat flickvän! Jag åkte iväg på en kurs och blev blixtförälskad, och nu är vi tillsammans!
Q - Eeeh jaha. Har du alltid haft den här läggningen?!
C - Men du är så jävla gammal. Vet du det?
Q - Men vadå? Jag måste ju få fråga?
C - Du måste ingenting, och du har ingen rätt att fråga mig om sånt. Eller något med min läggning att göra.
Q - Men du har ju varit med mig, och nu är du med en tjej... Så då är du bi!
C - Det har du absolut inget med att göra. Jag har flickvän nu, så enkelt är det.
Q - Okej, men vi kanske kan ses iaf?
C - Visst. Ta en kopp kaffe. På stan.
Q - Fast det gör väl inget om du är med mig iaf? Fastän du har tjej?
C - Men det är väl klart som fan att det gör något!! Jag är ju upptagen!


Och sen avslutade jag samtalet för han tycket jag blev lite för upprörd. Det är i stunder som dessa som jag liksom förstår hur människor som Hitler kunnat få makt över människor, varför det är krig i världen och andra överdrivet korkade och dumma saker sker - för att mänskligheten är sämst i vissa stunder. Och han är ett bevis på det.
1 kommentar
Jenny

Haha vilket rikspucko. För man är ju inte otrogen om man är med det andra könet då om man är ihop med det ena...