negligerad.

Jag vet inte varför, men det bara känns som att om jag istället hade träffat en "Martin" så hade han börjat fråga om han kan hantera verktyg eller om de kanske ska ta en tur med båten när han kommer till Stockholm? Mest av allt tror jag bara att han inte vill trampa mig på tårna eller vara för närgången. Men jag vill ju det! Jag vill berätta hur jävla kär jag är! Jag vill förklara att jag inte fattar allt hon säger för att hon är skåning, eller att hon gör mig glad bara genom att skratta, och jag vill att han ska visa intresse för att jag träffat någon. Någon som är bra för mig och gör mig lycklig. Lyckligare än någonsin.

Ring mig, fråga om hon gör mig lycklig och sen kan vi lägga på luren. Lägg märke till att jag träffat någon som får mig att må bra och ge fan i att reagera om könet.

Samtidigt som jag inte vill bli utmålad som någon som gått över till andra sidan, är kär i någon med likadant kön som jag eller träffat en tjej för första gången, så vill jag inte heller bli ignorerad eller negligerad. Dum balansgång, men var hellre för närgången med urkorkade frågor än ingenting alls.
2 kommentarer
Anonym

Kära Caro.

Detta är inte angående detta inlägg, tog bara första bästa.

Jag och min goda vän satt nyss och diskuterade sex vid middagsbordet. Sen kom vi in på ämnet tjockisar, alltså rätt så extremt överviktiga människor. Vi funderar på: Hur bär man sig åt när man har sex med en riktigt stor kille (alltså inte snoppstor utan magstor)? Hur går det till rent praktiskt? Om man kör missionären, blir man inte som tjej rätt mosad då? Och når han överhuvudtaget ner med snoppen till snippan så att säga? Vad finns för ställningsalternativ? Det måste ju va något där tjejen inte ligger under, och något som inte är för jobbigt eftersom många stora människor har dålig kondition, tänker vi.

Måste tydliggöra att detta inte är ett skämt, utan vi vill verkligen veta.

Tacksam för svar!

Sophia

Heja heja! Kön spelar ingen roll utan människa!!! Som ska var snäll o glad o tycka om dig!!!

Dock har jag en lite invändning..... SKÅNE!!!!! Haha! Varför lilla Danmark lixom?! :)