oh, I think I´m gonna swim.

Ja, och för andra och tredje gången i mitt liv svimmade jag, även dessa gånger utomlands. Första gången var på en bar i Düsseldorf när jag var där med Sanna och Jennie.

Idag tuppade jag av två gånger efter varandra precis innan lunch, och så vaknade jag till liv av att syrran tog pulsen, mamma höll i mitt huvud, en brittisk dam gastade om jag kanske var diabetiker, en från restaurangen höll fram ett superstark mintstift under min näsa och någon hade lagt en iskall handduk över mitt huvud. Och på avstånd kunde jag höra ambulansen komma...

Förmodligen vätskebrist och jag åkte aldrig iväg till sjukhuset, liksom varför åka när jag har en livs levande sjuksyster vid min sida som håller stenkoll? Fem min efter att jag vaknat till liv, kommit över chocken och gråtit lite hade jag beställt in tre maträtter och hört en låt älsklingen dedikterat till mig, och livet var som vanligt igen.
0 kommentarer