power-dag!

Igår hade jag en riktig power-dag! Allt kändes fantastiskt och jag bubblade av energi. Träffade fantastiska Karro över en långlunch och snackade bort några timmar. Hon fick mig även sugen på att läsa "The Secret" bara för att! Mamma kommer nog göra mig arvslös om jag ber att få låna den...

På jobbet jobbade jag med min favvo Isabella och timmarna flöt iväg, och sen kom Ernst och hennes pojkvän förbi. Helt fantastiskt att äntligen få träffas och vi skrattade så högt åt allting som bara vi gör <3

Livet lekte och jag älskade världen - tills ett jävla apäckel stöter på mig. Gud, han var så jävla töntig och förtappad att jag kom på mig själv att hata honom lite.
- så där dog allt. Men jag tänker att denna dag kommer istället bli ännu mer fantastisk!


- hej påsar! Men som jag brukar säga: "hellre lite påsar under ögonen än för lite prat med älsklingen under natten" - ett gammalt Caro-ordspråk.


- och visst är min nya tröja fin? Den är lika töntig som den är fin och jag kommer nöta sönder den<3
1 kommentar
WILMA

åå ,vart har du köpt tröjan ? underbar!