resfeber.

M - Men snälla Carolina! Ska du verkligen ha 7 pocketböcker i handbagaget?!
C - Men ja. Vi ska ju flyga ett halvt dygn!
M - Men ska du inte ha med dig något mer? Är det där allt ditt handbagage?
C - Men saknas något? Jag har ju allt jag behöver.
M - Ja inga fler böcker iaf!! Och har du någon bok jag kan låna?
C - Absolut, ta denna. Om en familj som försöker lappa ihop sin relation. Är säkert svinbra.
M - Höhö ja den kan ju jag läsa med två skilsmässor i bagaget!

Jag ska bara skicka iväg lite mail, säga hej då och sen åker vi. Det kommer bli överdrivet skönt att gama glass i solen och läsa enbart bra böcker. Jag är så taggad att jag råkade försäga mig till en kund igår om att jag inte skulle vara på plats... Vi får egentligen inte säga varken namn, schema eller något privat då det finns så mycket miffon på centralen!

ps. men jag kommer sakna dig så att jag blöder. Fan vad jag är kär i dig!<3 Och idag kommer jag lägga något på lådan!
0 kommentarer