saker som enbart sker i mitt liv, del 413

Det är tyst och stilla, några ensamma fåglar hoppar mellan grenarna medan solen försöker gå upp. Det är i princip bara jag som är vaken och ingen att slåss om tvättiden om, och så byggarbetarna förstås...

Jag har faktiskt varit jävligt nöjd med att jag inte sprungit in i honom ännu, risken är ju relativt stor med tanke på att vi bor två hus ifrån varandra. Men självklart ska ödet se till att det sker just idag, och tur att jag är snygg i allt för idag var jag iklädd min high schooljacka, och ett par svarta leggins med genomskinliga ränder på sidorna av benen. Och inget mer.

'Jaja, det är väl smällar en får ta när en är så dum att en knullar sin granne? Eller det gjorde vi knappt, kan sammanfatta det som en av mina mest pinsamma kvällar någonsin.


2 kommentarer
Robert

Hoppsan! Hur gick det hela till då?

Robert

Tack :)

Hur är det med dig idag då?