svart och kärlek

Inviger min nya alldeles perfekta svarta tjocktröja som jag fyndade igår. Och den är sådär perfekt mjuk, färgen är komplett och jag vet redan nu att den kommer vara söndernött och typ grå när sommaren är över.

Annars så har jag sovit fruktansvärt dåligt inatt och varit mer vaken än däckad. Värdelöst. Men i slutet hade jag en helt fantastisk dröm, vi var uppe hos Mormor och Morfar i Norrland. Morfar var vid liv, det var stor släktfest, jag vaktade min systers barn, så alla jag inräknar i familjen måste varit med? Solen sken och jag gick omkring hand i hand med M. Hela trädgården på framsiden blommade och jag pekade ut alla gömställen vi haft som barn, Morfar tittade på mig och M, skrockade som bara han kunde och kallade oss småjäntor.

Och det här kommer med andra ord bli en helt fantastisk dag. Fan vad fin dröm.
0 kommentarer