tänker med magen,

Det kan nog vara det töntigaste men även de bästa sättet och jag kan inte säga det på annat sätt. Och nu tänker jag inte när det gäller att äta för då skulle jag i princip enbart leva på svindyr fisk och-skaldjursgryta och chokladmousse, utan när det gäller i princip allting annat.

Min hjärna har jag gett upp för länge sen, för den går på autopilot och gör saker utan eftertanke, dessutom ligger alla olika centrum i hjärnan så nära att det lätt kan bli felkopplingar, och hjärtat har blivit bonkat och upphuckat för länge sen det med så det går inte heller.
- men magen, bästa alternativet.


Min mage är så inställd på att den är mitt känslocentrum att den reagerar för minsta lilla och sen blir det sen efter hur det känns. Skulle nog tro att min mages reaktionsförmåga är fan snabbare än en orgasms puls!



ps. och detta är sant, igår när vi låg och pratade om fina saker så var jag tvungen att ta av mig täcket för att jag blev så varm av alla fina saker hon sa och det bara pumpade ut värme och kärlek från magen ut i resten av kroppen.
0 kommentarer