tavlan forts.

Idag var jag och diskuterade klart med min konstnär, och det kommer bli så extremt jävla läckert! Den kommer bli ganska stor och vara målad helt i rött och vitt, föreställandes en naken kvinna, fast med inspiration av min kärlek!
   Min lilla snabbvisit utvecklades snabbt till över 30 min då hon ville ha bilden på M i sin mobil och jag inte kunde förstå mig på bluetooth... Vi försökte skicka den via sms, provade fem olika riktnummer och jag vill inte ens tänka på hur min räkning kommer se ut sen. Men till sist lyckades vi båda fatta, hon med sin begränsade engelska och jag med min minimala tekniska förmåga.


Hur som helst, tavlan är klar om en vecka och det kommer bli så jävla snyggt, sexigt och helt fantastiskt! Jag kommer liksom ha min tjej avmålad på väggen, hur sexigt är inte det?


ps. och det slog mig just att alla som kommer hem och ser tavlan kommer ju fatta att det liksom är M... Det har jag inte ens tänkt på förrän nu, så älskling, jag hoppas du inte är blyg!<3
0 kommentarer