två veckor.

För exakt två veckor sen vid den här tiden hade jag gått kursdag ett till att bli skolinformatör, jag hade spanat in henne, tyckt att hon var bland det snyggaste jag sett, diskuterat om vad harens svans har för funktion och blivit förbluffad över hur snabbt känslor kan bildas i min kropp. Fantiserat om att jag ville ha henne och känt hjärtat bulta hårt i bröstkorgen.
   Ett dygn senare vid ungefär samma tid lämnade mitt tåg stationen, jag hade magknip, tårar i ögonen och var övertygad om att jag var totalt dissad tills ett sms kom fram och fick mitt hjärta återigen att dunka hårt.



Nu sitter jag här på andra sidan jorden, hjärtat bultar lite för hårt i bröstkorgen och jag är så jävla kär i henne att jag knappt kan tro det. Nu är det vi två och jag har aldrig varit lyckligare. Jag längtar tills jag får lära känna varje sida hon har, även om hon samma dygn radade upp varje nackdel som hon har, och jag minns att jag skrattade bort varenda en. Jag vill somna nära henne och vakna av att hon håller om mig, ha en vardag och få henne att skratta.



Kan knappt tro att det enbart gått två veckor och jag vet att det gått i rekordfart, men jag tycker om dig mer och mer för varje dag <3
2 kommentarer
Sanna

Hej darling! Hoppas du har det toppen i Thailand, är lite avis, men nu verkar våren vara på g här iallafall. När kommer du hem? Jag skulle vilja träffa dej och tjejerna så fort som möjligt, har en sak att berätta! Puss!

Ps. Jag vill höra allt om din nya käresta oxå!!

caro

Hej hjärtat mitt! vi har det astoppen här! :D hur varmt har ni hemma? :) jag är hemma igen den 23e!! men oh my!! kan jag få en liten ledtråd?! :D



åh jaa, hon är så jävla fantastisk! gud, jag är så kär att det inte är klokt!! :D <3



puss puss!!