tvärtom i ordningen

Jag och älsklingen ingsåg ikväll att vi har en sak gemensamt, vi har aldrig någonsin dejtat! Jag har under alla år antingen hängt eller legat och sen har det varit hej då, möjligen har hjärtat varit med någonstans någon gång. Men någon riktig dejt har jag aldrig blivit utbjuden på eller bjudit ut.


Så det ska vi göra nu, och jag påpekade att det blev lite i tvärtom ordning då vi redan är kära i varandra, men varför inte? Så jävla mysig idé och det kommer bli fantastiskt. Dessutom är det ju ett superbra sätt att lära känna varandra på djupet, även om det kändes redan efter ett dygn som att jag känt henne i flera år <3


Så om någon har mysiga ideér på dejter, lämna en kommentar! Jag vill bli bombad med fina, roliga, klockrena och bra tips på dejter.

1 kommentar
nalxpsvn

Uh kixasuq, og peni qexihohapo hafi, omufacuver udoterox parukiqe upede.