ungkarl.

Jag börjar bli lite nervös nu, om en vecka kommer min flickvän upp hit, och jag vet inte hur jag ska hinna få ordning på allt? Har under morgonen tvättat, slängt massa gamla blommor och nästan städat klart hela balkongen. Den stora planen är att ta lite pö om pö varje dag, och sen dagen innan dammsuga av allt, damma, skura och fixa det sista. Det måste ju för fan se hemtrevligt ut!

Jag har ju levt som en jävla ungkarl det senaste året med sporadisk städning, jag har gigantiska bokhögar överallt, kan äta middag direkt ur kastrullen eller äta glass till både lunch och middag om jag så kännner för det. Inte haft någon annan att ha hänsyn till och satt mig själv främst och i fokus jämt.



Nu är den tiden förbi, och det känns både skrämmande och helt fantastiskt. Jag har hittat någon jag är löjligt kär i, som får mig att fnissa och skapar fjärilar i magen på mig, och som känner samma sak för mig <3 Det är du och jag!
0 kommentarer