attraktionskurs sökes!

Vad är det som gör att vi attraheras av olika saker? Jag minns redan när vi på mellanstadiet började spana in andra och mina vänner spanade efter magrutor och stora armar(som att det fanns... men ni fattar), medan jag mer tyckte om lockar i nacken eller ett fint skratt. Och så är det ju nu också, jag älskar att höra vad andra attraheras av och spanar efter - just för att de är så otroligt olika!

Men är det något i hjärnan som skiljer sig från person till person? Känslorna? Hjärtat? Hormonerna?

Fristående kurs på ungefär 7,5-15hp sökes!

Jag attraheras av allt möjligt, varierar beroende på humör och kön(vet ej varför, men jag gillar kontrasterna). Kan vara allt från en rynka i pannan till ett leende, hur ett visst ord uttalas till ett skratt. Har nog bara en sak som aldrig någonsin slår fel och som kan få mig på fall vilken sekund som helst.
0 kommentarer