dagen,

När klockan ringde imorrse trodde jag att det var ett skämt, och då hade jag ändå somnat mitt i igår, fortsättningsvis var tåget försenat och vi hamnde mitt i det som måste vara Sveriges tråkigaste konferansgäng.
- men väl framme på skolan kändes det bättre och när vi väl kickade igång flög tiden iväg. Under sammanlagt tre timmar pratade vi om normer, sexuella läggningar, kön, komma ut-berättelser, RFSL´s historia och viktiga årtal i Sverige och en massa mer.

Och jag beräknar att jag gick från att prata typ 3% förra gången till iaf 35-40% denna gång? Så jävla kul och jag älskar kontakten med klassen och när jag ser hur det jag säger och informarer om går in, skapar en reaktion och får motfrågor. Det är detta jag vill arbeta med!

Så vi hade två olika klasser och mellan de hann vi med lunch med ett fint gäng och massa prat. Åh, det var så jävla kul och inspirerande att träffa alla, informera och diskutera. Så jävla fin dag!


pepp 1 och pepp 2 på tåget!

"men asså hur gamla är människorna vi ska prata inför?! Jaja, de är ju vuxna cyklar utanför iaf!!"

- någon mer än jag som älskar denna typ av himmel? <3
0 kommentarer