du är aldrig ensam

X - Hej, hejsan! Du kanske också ska på mötet?
C - Eeh jo, eller det ska jag väl. Eller va?
X - Ja, det ska vara ett möte här för assexuella, vet du vart det är?
C - Nej asså jag ska bara in och keka tårta! Men vi löser det.
X - Och här har jag trott att jag varit helt själv hela tiden, och så finns det andra som tänker som jag!!


Och ja, det jag ville få fram att även om en tror att en är helt jävla ensam i världen, ett ufo som hamnat på fel planet, en zebra bland kossorna eller bara utanför - så är en aldrig det! Jag lovar.
Spelar ingen roll om det handlar om assexualitet, homosexualitet, heterosexualitet, bisexualitet eller diverse fetischer. Det finns alltid någon som förstår dig, har varit med om det du går igenom eller kan känna igen sig i dina tankar och handlingar. Du är aldrig ensam.
   

0 kommentarer