en kjol, två åsikter


Anna - Asså wow! Du får ju värsta timglasfiguren i den där kjolen! Fan vad snyggt! Du kanske måste köpa den av mig?!

Mamma - Oj Oj Oj! Det där är vad Magdalena Ribbing skulle kalla en grytlapp!!
C - Men asså va?! Vad säger du?
M - Ja om kjolen du har på dig...
C - Men Ribbing är en tönt. Och gammal.
M - Nej det är hon inte.
C - Nej jag vet att du älskar henne, men jag tycker hon är töntig.


Grytlapp eller inte, snygg som satan blir jag i den iaf. Och den är perfekt på det sättet att den sitter kvar, jag har så många kjolar som tenderar att åka upp hela tiden. Hur det nu kan vara möjligt när de redan är så korta?! Ett minus är att den är ganska svår att ta sig ur, så vid händelse av ligg kommer det bli en utmaning... Eller bara behålla kjolen på! (ja, anna, då har jag köpt den av dig innan i sådana fall!<3)
0 kommentarer