ett litet äventyr,

Jag bad ju om ett äventyr, och ni vet vad som händer när jag utmanar universum, jag får det jag kräver! Och jag vet faktiskt inte riktigt hur det gick till, men plötsligt var vi på väg hem till mig alla tre. Så ni som känner mig eller har skaplig fantasi kan ju gissa er till resten.
- och jag vet att jag hade lovat Anna att inte göra något som hon inte skulle göra, men jag struntade i det och gjorde mycket av det som jag kan tänka mig att göra...

Spektakulört, kul och exakt vad jag behövde.

Förresten kommer ni kunna läsa allt om denna natt i min planerade självbiografiska roman som kommer komma ut i 8 olika volymer. Tycker att endast 6 volymer är lite futtigt... Tänkte även döpa hela serien till "Min Strid", så detta kommer väl dyka upp i volym nr 2 "I Stridens Hetta!". Kommer bli en succé.
2 kommentarer
Evil-Anna

FAN DIG OM DET ÄR NÅTT SKVÄTT PÅ MINA NYMÅLADE VITA VÄGGAR! HAHAHAHAHA ;)

ses vi imorgon hjärtat? <3

caro

hahahahaha!! Men vaa?! Du dödade nyss mig med den kommentaren, akta min hals!!! HaHAHAHAHAHA!!



- och nej, det finns inga fläckar what so ever i vårt fina hem! <3 så du kan pusta ut!! :D



och ja, vi ses imorrn! vi ska ju på mingel! hur jobbar du? <3