fokus caro, fokus!

Jisses, jag är så uppe i varv! Pulsen dunkar på och adrenalinet pumpar runt i kroppen samtidigt som min väska mirakulöst ska packa sig själv med rätt innehåll och medan min kropp skriker efter ett bubbelbad med choklad och Cher på i bakgrunden.

Så jag har gjort en lista på allt som ska hinnas med innan denna natt övergår till dag och jag ska sitta i en bil på väg till Hässelholm och Siesta! Packa rätt saker, flytta saker, maila, fixa inför Arvikafestivalen och inför utbildningarna jag ska hålla senare i Juni + tusen saker till. Längst ner på listan står pizza och jag längtar redan.



- just nu springer jag mest omkring i undies och sjunger högt till radion!

ps. med rätt saker så menar jag saker som varma plagg och inte gula converse om det skulle råka regna under festivalen. Nu har jag visserligen gett bort mina, men lämpliga skor kan vara en bättre prio än fyra sällskapsspel som jag packade ner mig till Arvikafestivalen förra året...
0 kommentarer