fredag,

Åh, vilken dag! Solen skiner och jag inledde dagen med en timmes promenad i tanto. Aktade mig för lösa hundar, luktade på allt nyutslaget och bara lät tankarna flöda. Det finns inget härligare än att rensa huvudet och bara låta fötterna vandra på.
- så med nyrensad skalle är jag redo för fredag!

- telefonmöte inför utbildningar i Karlstad, som jag ska hålla i!
- köpa en ram till min tavla som inom en snar framtid ska upp på väggen. Måtten är 66-89, är inte det udda?
- myslunch med mina finingar Emily och Malin <3
- maila, skriva och sammanfatta alla mina tankar på papper

Sen efter jobbet vet jag inte vad som väntar, härligt va? Antingen så blir det hemmafest med utgång och förmodligen ligg, eller så drar jag hem och äter chokladmousse. Ibland är det tufft att bestämma sig.
0 kommentarer