går det att göra slut på ett snällt sätt?

Jag promenerar hem i solskenet och tänker på kärlek, och främst vad som händer när kärleken tagit slut. Eller när någon tröttnat på den andra, eller funnit någon annan. Eller bara vill vara själv.

Och jag går igenom kärlek för kärlek, alla som passerat som någon form av förhållande, dvs alla de som inte bara varit en engångsgrej... Jag tror jag blivit dumpad på exakt alla sätt som är möjligt, visserligen inte med hjälp av en sepelina eller via bud, men utöver det så kan jag nog pricka av allt på en lista.


- själv dumpar jag aldrig. Jag vill inte vara elak nog att utesluta en människa från mitt fantastiska umgänge haha! (nej, helt ärligt så är det så att faller jag med hjärtat så faller jag ordentligt, och det antalet kan jag till skillnad från antalet ligg, räkna på en hand...) Så jag har endast dumpat två gr i mitt liv, och båda gångerna slutade i katastrof...



Men hörrni, går det att göra slut på ett snällt sätt? Eller finns det bara olika grader av elaka sätt att göra det på?



ps. hur kul vore det inte på en skala att bokstavligen ge någon korgen? Hahahahaha!!

0 kommentarer