jag har inte tid,

Jag har inte pollenallergi, men vad det är för fel visste inte hon på apoteket heller? Gå till en läkare var hennes svar och sen köpte jag 3 paket halstabletter.
- det kanske bara är en helt vanlig förkylning?

När ska jag ha tid med en läkare? Förmodligen någon gång efter Siesta? Det är som att min kropp vill jävlas lite extra för att jag har proppat den här veckan full med saker, och för att nästa vecka kommer bli minst lika fullproppad.

Ingen idé att klaga, för nu ska jag kila iväg till mitt första jobbpass för denna dag. Och mitt i all sjukdom så är jag faktiskt lycklig, så jävla lycklig! Fan vad livet är fint ibland hörrni <3


det var inte ens några jävla halstabletter jag köpte, utan helt jävla vanliga muntabletter med roliga smaker! Vad var kassörskans problem? Jag säger att jag ska gå till en läkare och nöjer mig med några paket halstabletter, sträcker mig efter askarna och hon säger att det låter som en bra idé! Varför stoppade hon mig inte och gav mig riktiga halstabletter?

0 kommentarer