knulla i cirklar,

Jag tänker lite på hur fort det tar, eller snarare hur många en måste knulla med innan det hinner ifatt en. Jag tänker på alla olika vänskskapskretsar, gäng, klasskompisar och jobblag som existerar - alla känner alla. Hur fort kan det gå innan en trillar in i fel säng och ligger med någon som känner någon?
- detta måste vara ett fenomen som existerar överallt, och där ciklarna är fler eller färre, större eller mindre beroende på tex hur stor staden en bor i.

Vad händer när dessa cirklar korsas, typ "Tja, jamen du har legat med min gamla klassis Bosse. Men det är lugnt." och hur stor är inte sannolikheten att det börjar snackas om detta? Allting går i cirklar, även när det kommer till att ligga.



Jag har faktiskt aldrig råkat ut för att få mina cirklar korsade. Så antingen har jag legat med för få (hahaha) eller så är mina kap utspridda. Eller den enda gången var väl på Rhodos, men där hade ju alla varit med alla så det var ju bara att joina!
0 kommentarer