lämna en lapp,

Vi hade en riktigt spännande diskussion i helgen (bland tusen), som ursprungligen handlade om att ragga, men vi kom snabbt in på fenomenet att lämna en lapp...
- för hur många utav oss har inte sett en riktigt söt person, tänt till och velat ge numret, ta en kaffe eller bara säga att personen är söt? Kanske bjuda ut, kanske bara ta den där koppen eller bara göra människan glad.

Och hur många utav oss är det som faktiskt tar mod till oss, skriver den där lappen och lämnar över?


Jag älskar upplägget och jag har faktiskt gjort det en gång! Fast jag säger som jag sa i helgen, jag var på Rhodos så där fick alla ändå ligga... Jag fick Jennie att skriva på en servett (för jag har så ful handstil), som jag sen gav till den snyggaste killen på hela ön! (jag lovar att alla verkligen tyckte det!!)
- jag minns att det var pirrigt och nervöst, men mest kul för att jag verkligen vågade.

Så ser du en hunk på stan, skriv ner något sött, kanske ditt nr eller bara att personen är söt och lämna över! Vad är det värsta som kan hända? Att det inte blir någon kopp kaffe eller att personen inte hör av sig? Ja men och? Då har ju iaf du gjort värsta stora grejen, och det är alltid något!

ps. hur det gick med killen på rhodos, självklart så låg vi samma kväll. Han såg ut som en Ken-docka med gigantiska muskler, skånsk dialekt som jag inte fattade men var någon som alla ville ha!
0 kommentarer