lilla pappa <3

Jag har precis berättat om min ångestfullspäckade vecka med tusen saker att göra varje dag, och detta blir reaktionen:
- Åh tack gode gud! Åh vad härligt att höra lilla gumman!!
- Att jag typ kommer att dö?
- Nääääää! Men då hinner du ju inte hitta på något dumt! Då kan jag ju inte direkt hitta dig på plattan rökandes hasch!! Gud vad skönt att höra?!
- Eeeh tack?! Eller ja.
- Nu tycker jag att du går till polisstationen, och så berättar du om din helg och så kan du ju hälsa dom att dom inte behöver hålla koll på dig denna helg! Så kan dom ta och skriva upp det. Gör det!


Vi pratar om min soffa, som är gigantisk och som inte går att bära:
- Men asså vafan!! Jag och Anna höll på i flera år med att få ut den! Hur fick vi in den?
- Ja inte var det den där jävla tönten iaf! Han kunde ju för fan inte ens bära! Så jag vet inte hur det gick till faktiskt? Jag vet inte lilla gumman.
- Eeh, okej.
- Åh, jag är så glad att du gjort dig av med honom, för annars hade jag nog varit ledsen på dig.
- Du kan vara helt lugn, han är helt jävla borta.


Och vi åt lunch, han åt Biff Rydberg:
- Men asså den där maträtten är så jävla tråkig!
- Men vadå? Du får ju med en äggula att hälla över rätten, då händer det ju lite saker!
(fast sen sa han att maten smakade mer som kalops än oxfilé...)



Annars har vi pratat om raggmunk på burk, sommarens planer, 25 kg kött, lyssnat på Lisa Ekdahl och åkt bil. Han är fin han.
2 kommentarer
Jenny

Hahaha ja gud vad han var irriterad på "honom", att han inte kunde bära, och inte fattade han heller när jag sa att ni måste vända soffan för att få ut den genom dörren. Jag trodde pappa skulle gå upp i atomer när han såg hur jag visade "honom" och han stod på riktigt som ett levande frågetecken!!!

caro

hahaha ja det var ett fantastiskt ögonblick! :D Och det blev ännu roligare när de skulle bära upp den till lägenheten och skulle försöka samarbeta. Otroligt kul! :D