men asså jag är inte bög!

Jag hörde ungefär detta samtal igår:

1) Men asså jag är fan inte bög!
2) Bög! Du är bög!
1) Men asså jag är inte bög. Jag är så fan inte heller bög! Du får inte kalla mig för bög, för jag har fan knullat med så jävla många brudar att du fattar inte! Så då kan jag inte vara bög!
2) Bög, bög, bög.
1) Men asså...

Och sen gick det liksom runt, i kanske 5 min? Eller från medis till gullmarsplan. Jag höll på att tappa linserna av frustration och förväntade mig ett gäng snubbar på typ 15-17 år. Vänder mig om och ser att dom är runt 35-40? Gode gud i himlen, gör så att ingen av dessa snubbar är pappa, för hur fan skulle de barnen bli uppfostrade?


- lägg till några burkar öl och ihoptrycka kepsar så förstod ni hur snubbarna såg ut. Och tänk bort elden och barnet. Och brösten på ena personen.



Jag tänkte nästan lägga mig i diskussionen och säga att jag förmodligen har knullat fler killar än de 4 männen knullat tjejer tillsammans, och är fan så mycket flata. Men visste inte riktigt vad reaktionen skulle bli...


ps. dessutom så vet ni väl att du bestämmer helt själv vilken sexuell läggning du har! Oavsett om du är fittbärare eller kukbärare och knullar med tjejer, killar, båda, alla eller ingen - du bestämmer!

0 kommentarer