orgasmboken forts.

Vill bara tillägga att alla kan läsa Orgasmboken, men jag har för mig att den riktar in sig främst på kvinnor och fittan! Vet inte hur många ex jag har av den boken hemma? Hittade faktiskt Luddes gamla signerade ex igår när jag städade, hur kul vore det inte om jag skickade den till honom nu, o ba Good luck! Hahaha.

Jag vet inte hur många sexböcker jag har läst de senaste åren, har över 50st som ligger över halva mitt hallgolv nu, och de flesta biblioteks vndp-hyllor har jag plöjt - och denna bok slår allt.

Bra språk, riktigt bra tips, instruktioner och en härlig känsla genom hela boken. Inga pekpinnar utan ordentliga tips som alla kan hänga med och lära sig. Ska plocka ut mina favvosidor senare idag!



ps. och det är faktiskt tack vare denna bok som jag och Katerina har kontakt idag. Jag skickade ett tack-mail för att hennes bok var så bra och jag fått en orgasm av ett av tipsen (och nej, jag vet inte hur störd jag är på en skala som gör sånt...) och på den vägen är det!
0 kommentarer