rättvisans riddare ska segra!

Censurbråket är över, eller jag har vunnit snarare!

Jag skrev en vi gillar-lapp på Orgasmboken förra veckan, två dagar senare var den mirakulöst försvunnen? Så jag skrev såklart en till likadan och beställde in den iaf. Samt skrev en kommentar i dagboken. Fick som svar att vi kanske skulle införa censur och att vi gillar-hyllan är till för riktiga läsupplevelser...

Det är så skrattretande, för den personen lägger alltid upp världens största snuskgubbe, vars böcker är fullproppade med sex, och nej jag har inte läst dom och kommer nog aldrig göra det. Min kräkreflex kittlas när Anna beskriver olika scener om hur ingående han beskriver huvudkaraktärens noggranna tvättning av ollonet...


Så varför ska en bok som inriktar sig på orgasmer, kvinnans sexualitet och där kvinnans njutning står i fokus censureras?! Hur jävla många sådana böcker finns det på marknaden?!


och ja, den säljer! Klart den gör! Sålde 3st på en kväll.

ps. ja nu drar jag det alldeles för långt för det är nog inte alls så hon tänkte när hon plockade bort mina böcker... Men så kan en faktiskt se på saken.

1 kommentar
FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

att snön la sig på backen i morse var nog ingen som såg fram emot ? eller?