roliga uppdrag på g,

Jag fick ett väldigt roligt erbjudande igår, att få hålla i Speedmeatingkväll! Hur kul vore inte det? Jag lovade att anta uppdraget om jag får inleda med att säga att det är fritt fram att ragga på mig i pauserna!
- men det dumma är att det förmodligen kommer krocka med min medverkan på Erotikmässan i stockholm.

Hur kan två så roliga grejer placeras in på samma dag? Så orättvist, jag som vill göra båda. Ibland är det lite jobbigt att vara vuxen och tvingas bestämma allt själv, då var det enklare att vara liten och bara gå till det bestämda målet iklädd en likadan klänning som syrran...



ps. och vad jag ska göra på erotikmässan, ja ni! Jag kan säga så mycket som att jag inte kommer strippa! Även om jag är helt övertygad om att jag skulle vara bra på det, haha eller iaf locka till mig en och annan sedel i trosbandet. Däremot kommer jag titta på strippshowerna som är en gång i timman med både herrar och damer, fantastiskt!
0 kommentarer