skolinformation del 2

Och apropå Kristianstad och den utbildningen jag gick där var ju en skolinformatörsutbildning. Som på många sätt och vis var helt fantastisk, och imorrn är det dags för mitt andra tillfälle. Så nu hänger jag hemma hos Aleks och tidigt imorrn bitti tar vi tåget till Katrineholm och ska köra två utbildningar för två klasser.
- så medan resten av gänget som hänger här kollar BB tänkte jag sitta och plugga.

Jag är så jävla nervös, samtidigt som jag är så jävla exalterad och taggad. Och det känns som att jag inte riktigt har tid eller lust att lägga energi på att vara nervös, när det är detta som jag velat göra under flera år och nu får möjlighet att göra.
- så imorrn kommer det bli så jävla bra och satan vad det kommer gå bra!



ps. vad är det med städer på K? Gick utbildning i Kristianstad, ska föreläsa i Karlstad och ha skolinformationstillfälle i Katrineholm. Hur många städer finns det på K i Sverige?

1 kommentar
ellen

lycka till kakan!