tränat muskler som egentligen inte finns.

C - Aaaaj! Fan vad detta gör ont!
A - Jag vet! Min butt!
C - Din butt?! Mina blygdläppar!!
A - Men Caro! Jag vill inte tänka på dina blygdläppar nu!
C - Nehe, och när vill du göra det då?!

Ja, som ni förstår var vi på spinning, och det var första gången för mig. Det var lika kul som jag kommer ha träningsvärk imorgon. Hur kan jag ha missat spinning? Det bästa av allt är ju att en måste köra på från början till slut, för jag är livrädd för att ramla av cykeln som han i Snygg, sexig, singel

ps. och ja, jag har redan träningsvärk och passet tog slut för några timmar sen. Dessutom fick jag världens sendrag under näst sista låten och tränaren förklarade snällt att det förmodligen beror på att jag tränade muskler som inte finns, eller aldrig fått träna förrut...

0 kommentarer