vad ska jag bli när jag blir stor?

Är det någon mer än jag som älskar att få den frågan? För jag har värdlens längsta svar på det, visserligen vet jag inte riktigt hur allt ska gå till - bara att det ska bli så!

Så jag har delat upp det i två olika kategorier, det som jag pysslar med just nu, och saker som jag inom en viss tid kommer att göra.

  • utbildad informatör för Colour of Love
  • utbildad skolinformatör
  • utbildad inom hiv ur ett globalt perspektiv på individnivå
  • spelcoach för två spel i hivprevention och säkrare sex-syfte
  • utbildare i olika ämnen
  • föreläser (visserligen inget jag får betalt för, men ställ en fråga och du får en gratisshow!)
  • erotisk skribent eller erotisk författare - har inte skrivit någon hel bok ännu, men fått flera erotiska noveller publicerade, så det räknas!

 

  •  arbeta med hivprevention oå internationell nivå
  • vara utbildad samordnare för Colour of Love
  • föreläsare (betald!)
  • författare
  • fast skribent/krönikör för en tidining
  • programledare för både radio och tv (kan även tänka mig en webbshow)
  • coach/mentor - jag skulle vilja ha hand om olika killgrupper! Kanske Fryshuset har något sånt?

    Ja, så kan alltså mina hitills avklarade saker sammanfattas och allt jag vill göra framöver. Och visst ser det inte så jävla oöverkomligt ut? Det känns som att stegen mellan det jag gör nu, och det jag vill göra är inte sådär överdrivet långt borta!
0 kommentarer