den där sadeln,

Vem uppfann sadeln som en sitter på under spinningen? Någon som gillar att orsaka andra människor smärta? Som gillar när andra får ont och lider. Inte nog med att det är svinjobbigt att låtsascykla ur sig all vätska ur kroppen, nu känner jag mig dessutom helt massakrerad vid mellangården!


Jag vet inte hur många rapporter jag läst av italienska forskare som forskat i det där med att cykla mycket och att sadlarna fram till ett par år sen var konstruerade på ett ganska så dumt sätt. De personer som hade pung fick den liksom i kläm, vilket gjorde att det dels gjorde ganska ont och dels pajade ganska mycket spermier ---> de anade att det skulle födas mindre barn pga denna cykelsadelssterilitet.



Huruvida det stämmer eller inte vet jag inte. Men däremot vet jag att sadlarna som mitt träningsställe är rena rama tortyren. Jag försökte spana runt om i salen för att se om någon hade ungefär hälften så ont som jag. Antingen så är jag överkänslig eller så går jag i en klass teatermänniskor.


Någon mer än jag som tycker att sadlarna är till för att paja mellangården?
1 kommentar
Ernst

Gissa varför jag hatar spinning!!