en diskussion,




P - Vem är den bästa du har varit med? Allra bästa?!
C - Ja du, det var svårt. Fan jag måste tänka... Hmmm. Asså om jag bara får välja en, vilket jag antar att jag ska så säger jag XX.
P - Okej. Men vad vare han gjorde?!
C - Eehh Jaha. Jo asså först när vi träffades så var han kock. Men jag tror att han pluggar till civilekonom?
tystnad...
P - Men asså Caro! Varför skulle jag vilja veta det där?! Jag menar ju vad det var han gjorde i sängen som var så speciellt bra!!
C - Haha jahaa!! Ja asså jag tyckte det var lite konstigt att du ville veta hans yrkesval... Hehe. Jaha, då fattar jag vad jag ska svara på!




ps. Och det tänker jag ju inte berätta här! Ni kan istället läsa det i boken Svenska kvinnors hemliga äventyr, tror det är sidan 57? Det är Katerina Janouch som är författare och jag har ett antal äventyr med där.
0 kommentarer