hipp kusin,

Åh, jag har tillbringat ett dygn hos moster + familj och mormor! Julbak, lagade måltider, dödshot av en pudel, skratt, gamla minnen, knoppar som ej ännu brustit - ett helt fantastiskt dygn. Har skrattat så att tårarna skapats åt alla fina i familjen, och jag berättade om mina nya jobb för småkusinerna - dom är ju liksom en del av min målgrupp!!

E - Men asså Caro, den där kanalen lyssnar vi ju på när det är reklam på den andra.
C - Nähädu, det kommer inte på frågan. NU är det denna kanal som gäller. Och passa på att sprida detta till alla dina vänner!

Dessutom gav jag dom varsitt ex av Respekt, mina småkussar kan ju inte vara utan världens bästa bok! Dessutom har jag lovat att jag kommer finnas här och svara på alla frågor som kan poppa upp som en kanske inte vill fråga päronen om. Alla kids borde ha det så. (asså kanske inte just jag, utan någon annan bra! Även fast jag skulle älska att ha en killgrupp!)

0 kommentarer