partner sökes!

Jag har läst ut tredje Kepler, och för att sammanfatta alla känslor kan jag säga att det där med att jag alltid drar ut sladdar och släcker lampor för miljöns skull kommer jag strunta i ett bra tag framöver.

- jag kan väl ha läst runt 1000 böcker i mina dar, och denna är den läskigaste och mest obehagliga jag läst. Ibland är det en stor nackdel att jag har så bra fantasi. Kul att jag kan skriva bra erotiska noveller, men det där med att läsa deckare funkar inte för mig.


Så jag tänkte att det är nog dags att jag skaffar en partner! Undrar hur många svar jag skulle få på denna annons:

Partner sökes! Du måste få mig att skratta, tycka om och fatta Håkan, ha någon form av intelligens och kunna diskutera. Tycka om att skeda och kunna vara både lillskeden och storskeden. För mer info, maila [email protected]



ps. fram till dess får jag väl helt enkelt somna med olika julkalendrar på i bakgrunden...
2 kommentarer
ellen

Men åh, jag är ju fortfarande singel! Ska vi försöka?

caro

Alltså ja, vi skulle vara ett himla fint par du och jag! Skulle ta Stockholm och hela världen med storm! <3(fast det gör vi ju typ redan... hehe)