så jävla gött,

Har ni någonsin känt den där känslan av att ha lyckats? Visst känns det lite som att någon hällt ner varm honung längs hela halsen ner till magen. Som att hjärtat tickar på att speciellt sätt och att munnen aldrig kommer sluta le.


Jag minns min syo, hur hon tittade på mig med trötta ögon och sa: Det går inte att bli det du vill bli, inte i Sverige iaf. Det finns en utbildning i Malmö, men den har du inte tillgång till. Inte som det ser ut nu iaf. Finns det inget annat du vill göra? Ska du verkligen bli sexolog?



Och jag åkte hem, drog fram alla böcker, artiklar och utklipp som jag sparat i en gigantisk låda och bara grät. Jag grät för att jag hade ett mål, en dröm och för att min dumma syo bad mig ge upp och bli något enklare. 



ps. Kan ju säga att det idag känns jävligt jävligt bra att jag valde att fortsätta även fast de flesta antingen tycker jag är korkad som väljer ett yrke som inte har en jättetydlig utbildning, eller att jag är översexuell eller bara fläng. För fan vad jag är bäst!
2 kommentarer
Sophia

Woho!!! Så välbehövd cola det där!! Park - Natur och Kultur bjuder! Haha!!

Sophia

Och snyggt välbehag oxå!!!! =D