så sant,

N - Men vad är det jag hör? Jag dör! Gör något åt det!!
C - Är du galen? Jag dör bara jag tänker på det!!

censurererat bla bla bla bla...

N - Tänk såhär, om det skulle gå åt helvete, vilket jag verkligen inte tror, men om det skulle göra det, så är ju du faktiskt bäst på att komma över någon!
C - Det har du faktiskt jävligt rätt i! Om det är något jag är bra på så är det komma över någon och läka hjärtat.
N - Precis, det har du ju faktiskt gjort några gånger. Du går ut, hittar några ligg, läker det hela och så är det lugnt sen. Det har du ju gjort förut!
C - Mhm, så jävla sant faktiskt. Det kan ju vara något att ha i åtanke...



Så, nu ignorerar jag min tenta genom att sticka iväg och ältar detta lite mer och äter sushi med mina hjärtan.




ps. om någon form av mediating någon gång vill veta mina stiltips kommer jag svara att jag finner inspiration i Black Jack. Kondomen, inte dansbandet.
0 kommentarer