slemmigt men mättande,



Sitter och läser de sista bladen ur boken ovan och äter fiberhavregrynsgröt. Kan knappt tro det själv, men nu är det andra gången på en vecka som jag lagar detta och faktiskt äter det. Tillsätter även några dl frysta bär så att det iaf ser lite roligare ut. För det finns ju inget deppigare att titta på än gröt?!

Tillbaka till boken, jag vet inte vad jag ska tycka om Dingo Dingo. Jag har fått en privat resumé om boken över ett antal öl, och nu har jag snart läst ut den, men känner mig knappt berörd. Det handlar om den manliga revolutionen och hur en grupp män träffas i smyg och kramas! För män har också känslor, behov av närhet och en vilja att bli sedd - precis som kvinnor har och tydligen får visa öppet?! 

Så om ni vill ha en lättsmält och underhållande bok som går att läsa ut över en stor kopp kaffe, köp den.


ps. för att sammanfatta mina åsikter kort om detta: att ens utgå från att män har ett behov för att de är män och att kvinnor har ett behov för att de är kvinnor är ofantligt obegåvat och taget från stenåldern.


jag mötte upp min andra halva nyss och försökte peppa för boken, men det gick sådär.

C - Asså du kommer himla med ögonen ungefär hela tiden du läser den.

J - Så varför ska jag då ens läsa den?

C - Typ om du vill sucka åt något. Eller bara vill känna dig lite slapp i hjärnan.

0 kommentarer