slutat.

Åh, jag har precis mailat en av mina kursledare om att jag vill sluta. Så jävla jävla skönt. Jag har haft ångest inför den här kursen sen jag började, men har inte vågat hoppa av. Tänkte att det vore fint med lite fler hp-poäng, lägga till en sak på cv´t, kunna skryta om att jag läst fyra kurser samtidigt som jag jobbar 83%...


Men nu har jag slutat. Som min syster sa, och som för övrigt fick sista ordet "varför läsa den nu, när du kan läsa den vilken annan tid som helst? Nä, nu hoppar du av och så tar du den när du har tid!!"

Hej då ångest - hej sömn, öl, hångel, nöjesläsning, djurgården, livet?



ps. visst finns det inget skönare att bara banga på saker som gör att en mår dåligt. Plugg ska kännas bra och förhoppningsvis leda någonstans. Dessutom så pluggar jag för nöjes skull. Ångest ät inte nöje.
0 kommentarer