stolt kompis,

Jag kommer ihåg när jag var hemma hos Sandra, kan det ha varit i åttan? Och jag fick se alla dreads i regnbågens färger som hon skapade på sin fritid, lite som en hobby...

Och nu, några år senare har hon två egna företag - ett där hon gör och säljer dreads och ett där hon designar och tillverkar latexplagg! Samtidigt som hon pluggar till revisor på heltid!! + att hon alltid har massa andra småprojekt på sidan!

- sandra, lika vacker som begåvad, iklädd sin egen design! Dessutom min wannabe-revisor, japp - jag ska starta eget! Men det kommer nog dröja innan jag kallar mig för entreprenör, jag föredrar titeln skribent!


Kan ni fatta hur stolt jag är?! Så sjukt begåvad och talangfull att jag blir helt rosig i hjärtat. Dessutom, hur jävla sexigt är inte latex? Jag blir helt fnissig av att se proverna och allt hon har hemma. Spana in hennes hemsida här!

0 kommentarer