tisdag,

Det må erkännas att jag trodde jag skulle tuppa av imorrse under träningen, tänker med andra ord inte spinna 07.00 imorrn bitti. Men jag tänkte att det kommer nog bli en riktigt jävla bra dag.

Om det har varit och fortfarande är?

- snabb telefonintervju om ett wannabe kommande uppdrag, snälla tyck om mig!
- fina Katerina Janouch kom förbi och gav mig hur många bra tips som helst <3
- min kvällskurs kommer ikväll ta upp ämnet BDSM.
- efter det ska jag se gossip girl och läsa Hemingvay
- bra planer är spikade inför helgen!




ps. jag vet inte hur mycket ni kan om BDSM, men jag är på typ den nivån att jag äger ett par röda fluffiga handklovar och kört lite petting... Så det ska med andra ord bli en riktigt spännande kväll.

ps 2. menar såklart pegging och inte petting. Jag har gjort petting också, men jag menade pegging. Drack lite för lite kaffe igår.
4 kommentarer
william

fin header:D



Vad tycker du om mina "Brown Eyes" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

Anonym

Fin header du har! ha en bra kväll! :)

LouiseMonica

Vill du bli veckans blogg och vinna en stor bildlänk? Titta in hos mig! Kramkram ♥