can´t keep it in,

Vaknade med hela underarmen inplastad och tänkte "åh herre min ge, hur jävla full var jag igår och vad har jag gjort?!", tills jag insåg att jag minsann var nykter igår och jobbade på Erotikmässan...


Jag ska inte säga att det är som att titta på sina egna barn, men det är en speciell känsla att titta på orden och känna hur jävla jävla rätt det är. Anledningarna till orden är många och de är så jävla rätt, känner jag en dag att jag inte känner igen mig och ångrar mig - då är det fel på mig.




Bästa av allt, det var min Ernst fästmans kompis som gjorde det! Så medan jag sitter och exalteringshojtar kommer vi fram till detta, vilket ledde till att jag började hojta ännu mer... Så nu ska jag kila iväg och visa upp den för mamma (hon är på jobbet, så där kan hon inte skrika!!) samt ta en sväng till apoteket.

0 kommentarer