enkät.

Vad åt du till frukost?
Två stora glas kaffe, rostade mackor, mozzarella och italiensk salami (ej vanligt förekommande, men jag bor hos mamma för tillfället)

Vad har fått dig att skratta idag?
Att både Ellen och Ernst kommer till stan, middagen igår, Big Bang Theory, fikan med Owe igår, att jag ska luncha med Sanna, och att livet känns ganska ljust just idag.

Vad har du på dig just nu?
Vita underkläder, svart klänning med spetsaxlar, svarta mönstrade strumpbyxor. Min standard nu för tiden, allt utanpå förutom min halsduk är svart, underkläderna i någon annan matchande färg. Sorg och hoppfulla färger i ett nötskal.

Hur ser resten av dagen ut?
Lunch med Sanna, jobb, Ernst kanske kommer till Stockholm? Annars ska jag äta chokladmousse och sova själv för första gången på veckor.

Vad händer ikväll?
Chokladmousse med eller utan sällskap. Fast kom precis på att Jennie sa något om en queerfeministik fest? Så kanske öl? Eller chokladmousse och en bölfilm.

Och på lördag?
Gå igenom posten som jag ignorerat under veckan, jobba, träffa Ellen och vi ska skåla i Moet! Möta upp några andra kanske och dansa. Såg igår att min favvodj är i stan så där han är tänkte jag att vi skulle gå! ACE!

Och på söndag?
Överleva jobbet och sen myskväll hos Emily i hennes nya lägenhet och boka resan till Madde!!

Vad är det roligaste som hänt dig den här veckan?
Mötet i måndags som ger mig kickasfjärilar i magen, middagen hos Philip, planer inför hösten, planer inför våren, min kvällskurs för RFSU, ölen med Jennie och att mina finingar kommer till Stockholm!

Och det absolut sämsta/tråkigaste?
Att både jag och min syster har varsitt nödpaket cigg i väskan. Det sammanfattar nog allt faktiskt.

Helgens tre bästa låtar?
Dont look back in anger, Just cant get enough och Girls.

Hur lyder dina senast tre inkomna sms?
"Kom på att jag är ledig på lördag! Är du?", "Tack själv! Det var så himla trevligt :) sov gott!" och "Nu är jag hemma hjärtat! Sov gott!"

Vad dricker du i helgen?
Kaffe, öl och Moet. Mängden defineras i den ordningen också.

Bästa bakfylletips?
Promenera runt djurgården och fnissa åt natten med någon fin, sova, dricka vatten, äta pizza, kolla på serier.

0 kommentarer