hänt sen sist,

  • min tatuering mår så jäkla bra och jag pysslar om min lilla bebis så fort jag får chansen. Förstår inte hur min arm såg ut innan detta? Så naket och kalt det måste ha varit? Fler ska införskaffas.
  • jag har hängt lite på erotikmässan, myst och skrattat i timmar. Mina kollegor var utklädda i lite hootchiecootchie-tema, och jag plockade något ur min egen garderob för att matcha...
  • jag har ansökt till att bli skolinformatör för RFSU! Så håll tummarna.
  • vi har bokat resa till London!! Can´t wait <3
  • jag och Ernst lekte höstlov och ägnade flera timmar åt att kolla på Big Bang theory
  • jag har även hunnit med att gå en kurs och bli utbildad till workshopledare i normkritik och säkrare sex!

Och nu ska jag ha mosterdag med start imorrn. Vi ska ta oss till Täby Centrum, gå på bio, äta massa godis och ha världens bästa dag! Mina fina trollungar, världens finaste ungar.

0 kommentarer