hur gick det till förr i tiden?

En sak som jag verkligen verkligen få reda på är hur människor med olika sexuella preferenser träffades innan internet fanns?

Låt oss säga att jag har en speciell preferens, att jag gillar att se någon onanera samtidigt som jag pressar vitlök i denna persons ögon. Hur hittade jag någon som var villig att gå med på det innan det fanns moderna sökmotorer, klubbar, information och allt som vi har idag?

Chansade en och berättade det för ens partner, kompis, one night stand eller redan på krogen? Kontaktannons i tidningen? Sökte sig till diverse klubbar? Nu vet inte jag hur bred just den här vitlökspreferensen är, men koprofili, dendrofili, att smälla ballonger, leka att en är en dinosaurie och förstöra låtsasstäder?
- ja dessa kanske inte är de främst förekommande, men ni förstår hur jag tänker.


- en vacker dag när jag får mer tid över ska jag forska i detta.

0 kommentarer