lite kärlek,

Jag blir alltid lika nöjd och glad när mina vänner kommer överrens med varandra, och varför skulle de egentligen inte göra det - en bäst som möter en annan bäst? Men det värmer till så fint i hjärtat när jag ser hur vänner från olika tillfällen sammanfogas och funkar tillsammans, sådant är riktigt fint.

Tänker att det borde vara ganska logiskt, att folk som jag tycker om och vill vara med funkar tillsammans för att de matchar mig i grunden?


och så applicerar vi detta på ex, det går ett obehagssug i magen bara av tanken på att mina ex/ligg/bekanta på det sättet skulle hänga och jag ser det framför mig. Jisses, vad skulle dom egentligen prata om? Och jag tänker alltid på en gammal artikel jag läst om Kitty Juttbring, där hon berättade att flera av hennes ex numera är bästisar, att hon genom att ha varit partner till dessa vid olika tillfällen fogat dessa samman.

 

Tror faktiskt inte det skulle vara möjligt med mina historier. Pjuuh. Men himla fint att mina vänner kommer så bra överrens.

0 kommentarer