pepp är mitt mellannamn,

Jag har så mycket fjärilar i magen att jag knappt kan sitta stilla. Jag gör mitt bästa för att slippa bli svettig och behöva duscha ännu en gång. Ni vet alla skojiga amerikanska humorserier där karaktärerna sprutar deo ner till midjan, så känner jag mig just nu. Och jag peppar tillsammans med dessa:

  • Videon, Beyonce, miljön, dansen - jag älskar allt med denna,
  • Och folk får säga vad de vill, men detta är den absolut bästa låt som någonsin har gjorts.
  • Texten till denna är visserligen vidrig, men jag kan inte låta bli att bli förbannat glad av melodin.
  • bästa, bästa, bästa - det går inte att misslyckas med en kväll om denna spelas/sjungs/framförs på ett eller annat vis.


- relativt omotiverad bild på mig och min fina, men vi har peppat dygnet runt tillsammans hela helgen.

0 kommentarer