positiva listan,

Jag brukade en gång i tiden hata dessa listor, tyckte att det osade karamellkläder och mia törnblom långa vägar. Tills jag själv satte mig och skrev ner bra saker på måfå, och insåg hur jävla fint livet kan vara ibland. Jag kanske långt ifrån jublar varje morgon när klockan ringer, men lite guldstänk ska ske under hösten:

  • paris med syster i början av december
  • big bang theory
  • varvet kring djurgården med solen i ögonen och någon som får en att skratta
  • att jag väntar på ett samtal som får mig att flina upp till öronen, skapar fjärilar i magen och som gör mig så exalterad att jag inte ens orkar ha dåligt samvete för att jag inte storbölar dygnet runt.
  • lussebullar (tänkte göra första omgången nästa vecka)
  • london med ht och hälsa på Madde!
  • samordnarhelg med Colour of Love och att Robin kommer till sthlm!<3
  • min kvällskurs i sex och samlevnad för vuxna börjar nästa tisdag
  • jag blev antagen i en workshopledarutbildning om sex och säkrare sex för ungdomar
  • dejter, jag gör egentligen inte sånt. Men någon gång ska väl vara den första?
  • att jag ska tatuera mig!
  • att det där löftet som jag gav till honom den där sista dagen med största sannolikhet snart kommer bli sann.


- det där med att jag har en vinfläck mitt på bröstet på min nya blus gjorde ingenting fick jag höra. Det var ändå ingen som tittade på den när det fanns annat behag...

1 kommentar
Sophia

Världens bästa citat om vackert välbehag!!!