bokmässan som i ett nötskal, del 1

  • Håkan Juholt kommer förbi vår monter, vinkar och hälsar på alla. Tittar på mig och säger att det är väldigt fint att jag har leopard på mig. Jag säger med wannabe-odarrig röst att det är för att matha. Något som han tycker är väldigt kul!
  • Bang säljer ut gamla nummer för 20kr. Om jag ska köpa varendaste nummer! Japp!
  • Min finaste Fredrik finner jag på ett omslag av Ottar, så jävla vackert <3
  • Jag har precis lyssnat på ett samtal med Christoffer Carlsson och fått uttrycka min beundran. Då kontrar han med att han har läst min vi-gillar-lapp i skrubben! Om jag är stolt, jaa!
  • Jag är sugen på ungefär halva Vertigos sortiment + halva mässan. Som varje år.
  • Bonniers monter är om möjligt ännu större än förra året. Som ett eget litet landskap ungefär.
  • Tänker slutligen att det är himla tur att nudlar är gott.
  • Och ikväll väntar mingel hos Lind & Co, samt Park! Wohoo!
0 kommentarer